Persoonlijkheid Niet Inbegrepen


sinds 17-11-2023 11:32:04


prijs: € 5
Locatie : Rotterdam  (Zuid-Holland)
Website : Bezoek website

Kenmerken

Beschrijving

Titel: Persoonlijkheid Niet Inbegrepen Auteur: Rohit Bhargava ISBN: 9789022996409 Conditie: Used Persoonlijkheid Niet Inbegrepen 1e druk is een boek van Rohit Bhargava uitgegeven bij A.W. Bruna LeV.. ISBN 9789022996409 Hoe gebruik je persoonlijkheid om authentieke marketing en merken te creëren? Het tijdperk van het gezichtloze bedrijf is voorbij. In de 21e eeuw moeten succesvolle merken en bedrijven een dynamische persoonlijkheid hebben om gepassioneerde klanten te trekken. Veel organisaties verbergen zich achter gestandaardiseerde berichten en advertenties. Volgens social media-goeroe Rohit Bhargava werkt deze strategie niet meer. Hij laat zien hoe succesvolle bedrijven zichzelf opnieuw hebben uitgevonden om te voldoen aan de eisen van dit nieuwe tijdperk. Persoonlijkheid niet inbegrepen is een bron van waardevolle informatie en verhelderende inzichten over hoe je de ziel van jouw merk kunt herontdekken. Aan de hand van verhalen over merken als Intel, Boeing, ING en Dyson laat Bhargava zien waarom persoonlijkheid essentieel is. Leer de nieuwe regels voor succes en laat je gezicht zien. Rohit Bhargava is Senior Vice President of Digital Strategy en medeoprichter van de 360 Digital Influence Group van Ogilvy Public Relations Worldwide, een van de grootste marketing- en communicatiebureaus ter wereld. Hij schrijft de prijswinnende Influential Marketing-blog (rohitbhargava.typepad.com) en is een veelgevraagd spreker.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
We checken alle boeken eigenhandig
Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
30 dagen retourgarantie

Kenmerken: Kopen in Rotterdam



Klik hier en bezoek de website voor meer informatie
Advertentienummer: 112714900 Meld aan Aanbodpagina